Wednesday, March 12, 2008

Lluny


Avui em dono compte de que estem lluny de casa. L'Uri esta a Melbourne amb els McCormick i jo m'he quedat a l'oficina soleta.
En aquests casos aprofitaria per trucar a la penya i fer unes "rises", pero clar alla son 8 hores mes, per tant quan jo treballo tothom dorm. Es a dir tots esteu sobant ara mateix. Quin rotllo!
Despres em queda escriure un e-mail, pero clar, ententc que no es el mateix i tampoc es pot tenir una conversa. Aixi que pocs son els que reponen.
A Suecia no em passava, i es que estar amb una diferencia horaria tan bestia es nota i molt.
Nomes vull que sabeu que ens enrecordem molt de tots.
Ja em coneixeu, a vegades soc una pamfila, je je je!
Be, avui no em queda mes remei que treballar :(

6 comments:

... said...

Hola !!
Si que deu ser xungo si... recordo que quan vaig estar a la costa oest dels USA de vacances era xungo comunicar-se amb la gent de casa pel mateix motiu... tantes hores de desfase és un culló!
Sempre et queda però la opció del messenger, tot i que a la feina potser queda una mica feo :P
En fi... que tinguis un bon vespre, vaig a esmorzar :P hehehe.

Teresa said...

Guapa! Quina hamaca mes xula que t'has montat!
Doncs ja saps potser d'aqui a tres mesos i mig coincidim amb els hoaris depen de lo nocturn que sigui el bebe!!
Jag saknar dig också!

illesilaberints said...

Hola familia!
si si, lo del canvi horari és una mica rar. Quan estava al Perú vaig haver d'acabar acostumant-me a anara un altre ritme. Quan jo sortia a ballar reggeton (vaya tela) els meus amics tornaven. I quan em llevava ells ja s'estaven sopant.

Pero vaja, que en el ciberespasio aquestes coses estan superades.

Per cert, molt guay l'hamaca. Quant de glamour per aquelles terres jeje

Teresa said...

Neni, que has vist la corbata-cinturo que em vas regalar? Surt al blog de la Demonée... en homor a tu, guapa!!

Jattebra said...

Molt bones!

Ja soc de nou a casa despres d'uns dies de feina a fora. Part de Melbourne estava a les fosques per falta de potencia electrica. A una temperatura de 40C, els aires acondicionats van a tope i els Amperis van escassos. Aquests son els inconvenients de no tenir energia nuclear... Tornem a la candela i a les neveres de gel.

Moltes gracies a tots pels comentaris. Els agraim molt.

Salut

Laura said...

Morning!

Què tal? Com esteu? No ets sentis tant lluny de casa, perquè pensa que coses com aquestes (blog, skype+webcam, email...) fan que estigueu més aprop... Així que ànimus!

Avui comença la primavera i, de fet, fa un dia força maco!!! Intentaré muntar una hamaca com la teva... al meu pis petit... i imaginaré que estic a Àustràlia. Per somiar... com aquesta setmana santa serà molt tranquil·la, doncs...

Molts petonets. Fins aviat.