Thursday, February 28, 2008

El Perla

El nostre jefe es un perla. Diguem que ja ens ha muntat unes quantes performances dignes de “camara oculta”. On coi han amagat la camara???

El paio te una manera de treballar difícil de seguir, pero diguem que tot es questio d’acostumar-s’hi. L’altre dia, com molts altres, em va venir i em va preguntar si estava preparat “for a ride”. L’expressio “for a ride” en el seu diccionari vol dir pujar al seu Jeep Wrangler de macarro i anar a donar una volta sense cap desti clar. Un dia pot ser anar a veure un possible negoci, un altre a un posible client fent-nos passar per un dels seus clients i fins i tot un dia, em va plantejar anar un dissabte a remenar les escombraries de la competencia a veure quin cony de materies primes utilitzen… En fi, pura Ciencia Ficcio…

L’altre dia, en un d’aquests rides, vam pujar al jeep i vam anar a un nou desti desconegut (jo ja no pregunto, m’agraden les sorpreses). Jo no pregunto i ell tampoc m’ho explica (li deu agradar que em sorprengui). Perdo, si que vaig preguntar, li vaig preguntar si em posava roba de carrer o anava amb el mono de feina.

De sobte tot conduint amb el mono de feina, cop de volant a l’esquerra i parada gairebe d’emergencia en estacionament prohibit a una gasolinera/taller mecanic a l’estil Mad Max. L’home baixa del vehicle i m’indica que torna en breu. I aixi es, en breu torna i em convida a coneixer l’amo del taller. Diguem que no hi havia un pam de terreny que no estigues embatumat d’oli o no hi hagues escampall de peces per tot arreu.

Steve, l’amo del taller/gasolinera, em va mostrar totes les maquines del taller. L’elevadora pneumatica, una rampa especial, eines a dojo, etc. Jo vaig entendre (li vaig llegir la ment al perla) que havia de seguir el joc, aixi que vaig intentar semblar un mecanic professional (no pels meus coneixements si no pel mono que duia). “Company (o “mate”) t’asseguro que aquí tindras clientela fixa per tota la teva vida” em va insinuar tot mostrant-me un $ brillant a les seves pupiles (jeje).

Un cop ens vam despedir i va acabar l’obra de teatre, el perla em va explicar les seves intencions: vol muntar un laboratori de pintura en una gasolinera. Increíble. La venta de gasolina pagaria el lloguer, aixi que tindriem un local gratis per fer la nostra. I no nomes aixo, aprofitant que la zona es una zona Chic, voldria crear un club de families Porsche que pagarien una taxa per tenir serveis basics de manteniment dels seus Cayennes i Hummers amb servei de cafes i diaris. I ma mare despres diu que jo soc un iluminat! Jo soc un puto amateur al costat del perla!!!

El pobre Steve el mecanic es va quedar amb la idea que algu continuaria el seu negoci que tantes alegries i disgustos li havia donat al llarg de la seva vida. Si ell sapigues…

Malgrat tot, diguem que el jefe es molt bon tio i es porta molt be amb nosaltres, que al cap i a la fi es el mes important. Ja ens agradaria que tots els perles mundials brillessin tant o tan poc com ho fa el nostre McCormick.

6 comments:

... said...

Culló! Em pensava que llegint el post em quedaria clar què esteu fent per allà, però estic més perdut que un fill de puta el dia del pare.... :D
En fi.. suposo que al llarg del blog ja ho aniré descobrint ;)
Salut!

P.D. Volem un video casero del WC girant en sentit invers :P jajajaja

Sònia said...

Hooooola guapos !

Avui he descobert el vostre blog i ja m'he empapat de tot el què heu penjat.
Ei, això sembla el paradís, fa molta enveja sana i realment se us veu de conya. M'encanta!
Genial i a disfrutar-ho!!

Petonets i abraçades igualadines

Teresa said...

Hola nens!! Vaja amb el perla... el cervell li deu anar a mil per hora pensant en què fara despres!
Una capsa de sorpreses l'home.

Sònia said...

Ei hola Teresa! Ets la Sueca de Vic? quina gràcia sentir-te! Espero tot vagi guai, kss i salut per a tots !

Ysak said...

Uri, vaya con el jefe! ja ho diuen:
"Dios los cría y ellos se juntan".
Vosaltres com l'Hugo Boss: "Don't create, innovate", bene bene.

Aquí estem amb la febre del bicing, l'agafem fins i tot per anar a comprar el pa davant de casa!

Una abraçada als 2!

Ysak.

Rayu said...

Cullons tu aquest Perla sembla la djevolució d'en Kabreta, no us aborrieu mai amb aquest home. Molts records parella, i enrecordeu-vos que us vaig demanar un ornitorrinc de souvenir.
1 Abraçada,

Raül.