Thursday, July 24, 2008

La Musica

Mai no m'havia pensat que la musica podia ajudar tant en moments dificils. El fet d'estar tan lluny fa que els moments tristos siguin mes dificils de portar. Entre d'altres, n'hi ha que engeguen la tele sense mirar-la, n'hi ha que tenen animals de companyia i n'hi ha que escolten musica.

En el meu cas, he tornat a la musica que escoltava en epoques mosses: el Punk. El Reggae continua amb mi com sempre, pero el Punk m'ha resorgit de sorpresa. Doncs si, gracies a la mula cibernetica, estic aconseguint d'Internet tota aquella musica oblidada, plena de pols i arraconada en algun lloc de casa dels pares...

En breu penjare un post amb la musica que hem escoltat i hem descobert amb la Cris a Australia. Sera un recull en MP3 que us podreu descarregar desafiant a tota companyia discografica sense perill de ser perseguits (o no).

Vaig rebre un mail de la meva padrina que em comentava que la musicoterapia es una branca de la medicina que funciona molt be. Investigare una mica sobre el tema, no perque ho necessiti, sino perque tinc molta curiositat per saber que coi fan i especialment, quin tipus de musica utilitzen.

Us deixo amb un video de bandera, una obra mestre d'uns penjats australians que es deien Men at Work (o es diuen, no se si continuen...). Me'l van ensenyar uns colegues fa un parell o tres de setmanes i el tema no te desperdici. Es una critica als Overseas (europeus) que venim aqui amb aires de conquistadors. No te desperdici el ball a lo tiroles del cantant i la fugida a saltirons de cangur. De ben segur que us sonara! Salut i a veure si algu es decideix a deixar algun comentari, que sou uns rancis!





6 comments:

... said...

Jo fins que no rebi el meu premi pel concurs del kiwi no diré res més :P
Salut!!

abiyuyu said...

Després de tantes i tantes enveges que heu generat...Ara és l'hora del vostre calvari!. Els europeus comencem vacances i no estem per escriure cosetes als "pobrets overseas".
Com diuen per aquí: A fer-se fotre!

laia said...

ei Hola!!

com que rancis?? Jo he fet un mega escrit estil monòleg per penjar-lo..però se m'ha fet llarg i l'he de revisar...
Ja se que sona a trola, però és veritat de la bona.
Si em dones permis jo el penjaré, el que passa és que no te res a veure amb la musicoterapia..i clar, no deixa de ser el teu blog, saps? En definitiva, que el pacte ve a ser: tu poses escrits, i jo contesto qualsevol cosa, aceptamos barco??

res, que se me'n va la castanya....

Unknown said...

Es un tema del bon rotllo!!

Ara vosaltres sou els conqueridors de les antipodes!!

Els hi heu d ensenyar a fer el bon all i oli! pero ben lligat!

Tem on rivi!!

lapadrina said...

hoooooola, saps qui soc??
Petons desde la city dels currants
Mha mha mha ..... mha guztado muxo!!!

... said...

Seguiu vius ???